У≤Ќ“”ѓ“»¬Ќј ѕќƒќ–ќ∆Ф. ѕсихоф≥з≥олог≥чне апаратурно-програмове випробуванн¤  

ѕ≥д час виконанн¤ трен≥нгових завдань можна користуватись ≥нформац≥Їю з ≥ндикатора актив≥зац≥њ-релаксац≥њ (напруженн¤-розслабленн¤), що знаходитьс¤ посередин≥ та в нижн≥й частин≥ екрана. —ин≥й кол≥р та перем≥щенн¤ УвогникаФ ≥ндикатора вл≥во св≥дчить про зниженн¤ психоф≥з≥олог≥чного тонусу; а червоний кол≥р та перем≥щенн¤ УвогникаФ ≥ндикатора вправо св≥дчить про п≥двищенн¤ психоф≥з≥олог≥чного тонусу, актив≥зац≥ю.

–обота з програмою У√раф≥киФ (УThe Wild Divin GraferФ)
≤ . ѕочаток роботи.
1. ѕ≥дключити д≥агностичний модуль до персонального компТютера через USB-порт.
2. ¬ставити три середн≥ пальц≥ л≥воњ руки у ф≥ксатори дл¤ пальц≥в, подушечками до електрод≥в (середн≥й палець у ф≥ксатор ≥з золотою ц¤точкою). –озташуватись у зручн≥й поз≥. –ука з ф≥ксаторами маЇ бути розташована на стол≥ та розслаблена.
3. «апустити програму У√раф≥киФ (УThe Wild Divin GraferФ) через ¤рлик УWild Divin GraferФ на Уробочому стол≥Ф. ¬в≥йти в меню УFileФ ≥ обрати УStart Live GraphФ. ѕри робот≥ з програмою можна зм≥нювати масштаб граф≥к≥в
≤≤ . –обота.
—постер≥гаючи на екран≥ компТютера за показниками власних „—— та Ў√–, можна тренуватись њх зм≥нювати, виконуючи ш≥сть основних завдань:
1) зниженн¤ „——;
2) п≥двищенн¤ „—— (без зм≥ни частоти диханн¤ ≥ напруженн¤ мТ¤з≥в);
3) зниженн¤ показника Ў√– (без зм≥ни частоти диханн¤ ≥ напруженн¤ м ¤з≥в);
4) п≥двищенн¤ показника Ў√–;
5) одночасне зниженн¤ „—— ≥ п≥двищенн¤ показника Ў√–;
6) одночасне п≥двищенн¤ „—— зниженн¤ показника Ў√– (без зм≥ни частоти диханн¤ ≥ напруженн¤ мТ¤з≥в.
≤≤≤. «ак≥нченн¤ роботи.
ѕ≥сл¤ зак≥нченн¤ роботи результати можна збер≥гати через функц≥ю УSaveФ в меню УFileФ.

ѕсихоф≥з≥олог≥чне апаратурно-програмове випробуванн¤
У≤Ќ“”ѓ“»¬Ќј ѕќƒќ–ќ∆Ф*

«агальна ≥нформац≥¤ про методику
ћетодика складаЇтьс¤ ≥з апаратурноњ та програмовоњ частини.
јпаратурна частина включаЇ д≥агностичний модуль, ¤кий з одного боку зТЇднуЇтьс¤ з персональним компТютером, а з ≥ншого ≥з людиною через три ф≥ксатори ≥з сенсорами дл¤ пальц≥в.
ƒ≥агностична частина включаЇ дв≥ програми: У≤нтуњтивна подорожФ (УWild DivineФ) та У√раф≥киФ (УThe Wild Divin GraferФ).
ћетодика побудована на використанн≥ принципу б≥олог≥чного зворотного звТ¤зку (Ѕ««).
ѕрограма У≤нтуњтивна подорожФ (УWild DivineФ) надаЇ можлив≥сть у ≥гров≥й форм≥ через виконанн¤ р≥зних трен≥нгових завдань опанувати саморегул¤ц≥ю власного псих≥чного стану та вегетативних функц≥й Ц частоти серцевих скорочень („——) та шк≥ро-гальван≥чноњ реакц≥њ (Ў√–).
ѕрограма У√раф≥киФ (УThe Wild Divin GraferФ) так само надаЇ можлив≥сть тренувати здатн≥сть до управл≥нн¤ вегетативними функц≥¤ми, спостер≥гаючи на екран≥ компТютера за показниками власних „—— та Ў√–, ≥ намагаючись њх зм≥нювати.
–обота з програмою У≤нтуњтивна подорожФ (УWild DivineФ)
≤ . ѕочаток ≥ посл≥довн≥сть роботи.
1. ѕ≥дключити д≥агностичний модуль до персонального компТютера через USB-порт.
2. ¬ставити три середн≥ пальц≥ л≥воњ руки у ф≥ксатори дл¤ пальц≥в, подушечками до електрод≥в (середн≥й палець у ф≥ксатор ≥з золотою ц¤точкою). –озташуватись у зручн≥й поз≥. –ука з ф≥ксаторами маЇ бути розташована на стол≥ та розслаблена.
3. «апустити програму У≤нтуњтивна подорожФ через ¤рлик УWild DivineФ на Уробочому стол≥Ф.
4. ќбрати опц≥ю УLoad GameФ**. ” в≥конц≥, що в≥дкриЇтьс¤, обрати одне з трен≥нгових завдань, зм≥ст ¤ких буде викладено нижче. ƒл¤ початку виконанн¤ завданн¤ сл≥д навести курсор у форм≥ палички ≥з синьою кулькою на трен≥нговий предмет ≥ натиснути л≥вою рукою кнопку Умиш≥Ф. ѕро правильн≥сть наведенн¤ св≥дчить ф≥олетовий УдимФ, що починаЇ виходити з палички. ѕро усп≥шне виконанн≥ завданн¤ св≥дчить припиненн¤ програмою його виконанн¤.

5. ѕ≥сл¤ виконанн¤ завданн¤ натиснути УEscФ, ≥ через опц≥ю УLoad GameФ обрати нове.
6. ѕ≥сл¤ виконанн¤ обраноњ к≥лькост≥ завдань натиснути УEscФ ≥ вийти з програми через опц≥ю УQuitФ.
≤≤ . “рен≥нгов≥ завданн¤.
1 -  оло
јктив≥зац≥¤, п≥двищенн¤ психоф≥з≥олог≥чний тонусу.
—л≥д ¤комога сильн≥ше розкрутити коло ≥з син≥х пелюстк≥в. ƒл¤ цього можна використовувати глибоке ≥нтенсивне диханн¤. „им сильн≥ше ≥ р≥вном≥рн≥ше крутитьс¤ коло, тим краще виконуЇтьс¤ завданн¤.
2 - ∆онглюванн¤ 3-ма кул¤ми
јктив≥зац≥¤, п≥двищенн¤ психоф≥з≥олог≥чний тонусу.
—л≥д ¤комога вище жонглювати кул¤ми. ƒл¤ цього можна використовувати глибоке ≥нтенсивне диханн¤. „им вище п≥дн≥маютьс¤ кул≥, тим краще виконуЇтьс¤ завданн¤.
3 - Ћев≥тац≥¤ кул≥
–елаксац≥¤, зниженн¤ психоф≥з≥олог≥чний тонусу.
—л≥д ¤комога вище Улев≥туватиФ ф≥олетову кулю. ƒл¤ цього необх≥дно максимально розслабити мТ¤зи, упов≥льнити диханн¤. „им вище п≥дн≥маЇтьс¤ кул¤, тим краще виконуЇтьс¤ завданн¤.
4 - –озпалюванн¤ кам≥ну
–елаксац≥¤, зниженн¤ психоф≥з≥олог≥чний тонусу.
—л≥д УрозпалитиФ вогнище у кам≥н≥. ƒл¤ цього необх≥дно максимально розслабити мТ¤зи, упов≥льнити диханн¤. „им б≥льшим стаЇ вогнище, тим краще виконуЇтьс¤ завданн¤.
5 - ќпусканн¤ золотоњ кульки
–елаксац≥¤, зниженн¤ психоф≥з≥олог≥чний тонусу.
—л≥д УопуститиФ золоту кульку з п≥дн¤тих рук до сон¤чного сплет≥нн¤, позначеного червоним колом. ƒл¤ цього необх≥дно максимально розслабити мТ¤зи, упов≥льнити диханн¤. „им нижче опускаЇтьс¤ кулька, тим краще виконуЇтьс¤ завданн¤.
6 -  амТ¤ний стовп
 еруванн¤ психоф≥з≥олог≥чним тонусом.
«л≥ва направо лет¤ть камен≥, зупин¤ючись ближче до л≥вого боку екрану. ѕри напруженн≥ кам≥нь п≥дн≥маЇтьс¤, при розслабленн≥ Ц опускаЇтьс¤. —л≥д класти один кам≥нь на ≥нший, поки ≥з них не утворитьс¤ камТ¤ний стовп.
7 - ѕов≥тр¤н≥ кульки
¬р≥вноваженн¤ психоф≥з≥олог≥чного тонусу.

«л≥ва направо лет¤ть пов≥тр¤н≥ кульки. ѕри напружуванн≥ кулька п≥дн≥маЇтьс¤, при розслаблен≥ Ц опускаЇтьс¤. —л≥д провести кульку ¤комога ближче до середини екрану, бо в≥д њњ торканн¤ об верхн≥й або нижн≥й край екрану вона лопаЇтьс¤.
8 - —тр≥льба з лука
 еруванн¤ психоф≥з≥олог≥чним тонусом.
ѕотр≥бно Унат¤гнутиФ лук курсором (УрукоюФ). ¬≥н при цьому п≥дн≥метьс¤ вгору або опуститьс¤ вниз. ѕ≥сл¤ цього сл≥д приц≥литись в ц≥ль, не в≥дпускаючи л≥ву кнопку миш≥. ѕри напружуванн≥ лук п≥дн≥маЇтьс¤, при розслабленн≥ Ц опускаЇтьс¤. ѕ≥сл¤ приц≥люванн¤ треба в≥дпустити т¤тиву, вистр≥ливши в ц≥ль.
9 - —ходинки
–елаксац≥¤, зниженн¤ психоф≥з≥олог≥чний тонусу.
—л≥д дихати в ун≥сон з пульсац≥Їю дерева. ѕри правильному виконанн≥ завданн¤ починають УбудуватисьФ сходинки до храму на гор≥.
10 - ѕтахи
–елаксац≥¤, зниженн¤ психоф≥з≥олог≥чний тонусу.
—л≥д максимально розслабити мТ¤зи, упов≥льнити та УзаспокоњтиФ диханн¤. „им б≥льш≥ кола виконуватимуть у польот≥ птахи, тим краще виконуЇтьс¤ завданн¤.
11 - √лечик
јктив≥зац≥¤, п≥двищенн¤ психоф≥з≥олог≥чний тонусу.
—л≥д ¤комога сильн≥ше УнадутиФ син≥й глечик, поки в≥н не перетворитьс¤ на кулю. ƒл¤ цього можна використовувати глибоке ≥нтенсивне диханн¤. „им кругл≥шим стаЇ глечик, тим краще виконуЇтьс¤ завданн¤.
12 - Ћ≥таюч≥ палички
–елаксац≥¤, зниженн¤ психоф≥з≥олог≥чний тонусу.
—л≥д максимально узгодити своЇ диханн¤ ≥з рухом паличок, щоб вони почали одночасно п≥дн≥матись та опускатись.
13 - √одинник
јктив≥зац≥¤, п≥двищенн¤ психоф≥з≥олог≥чний тонусу.
—л≥д перевести годинник на годину вперед. ƒл¤ цього можна використовувати глибоке ≥нтенсивне диханн¤.
14 - “елескоп
јктив≥зац≥¤, п≥двищенн¤ психоф≥з≥олог≥чний тонусу.
ƒл¤ того, щоб потрапити до телескопу, необх≥дно максимально напружитись.


√лавна¤ страница игры. ѕредставители. Kyпить
Ќапишите мне

Hosted by uCoz